حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

وزیر کشور: تذکر حجاب در متروی تهران ظاهرا از سوی گروه‌های مردمی انجام می‌شود | تیراندازی جلوی مجلس اقدام شخصی بود

  • کد خبر: ۱۹۵۹۶۰
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
وزیر کشور: تذکر حجاب در متروی تهران ظاهرا از سوی گروه‌های مردمی انجام می‌شود | تیراندازی جلوی مجلس اقدام شخصی بود
وزیر کشور اعلام کرد که تذکر حجاب در مترو تهران تحت امر معروف و نهی از منکر و ظاهرا توسط گروه های مردمی انجام می شود.

به گزارش شهرآرانیوز احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تذکر حجاب در مترو تهران، اظهار کرد: ما مجوز خاصی برای این کار ندادیم و تحت امر معروف و نهی از منکر ظاهرا توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود. کارشان در چارچوب امر معروف و نهی از منکر است. همه مردم برای این کاروظیفه دارند، ولی باید با ادبیات خوب و الفاظ خوب و صرفا تذکر لسانی انجام شود. در همین حد این گروه‌ها مجاز هستند.

وی همچنین گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیز به مجوز ندارد و همه می‌توانند امرمعروف لسانی را با لحاظ همه شرایط انجام دهند.

وزیر کشور درباره آخرین تصمیم برای ایجاد استان تهران غربی، گفت: تقسیمات کشوری بحث دائمی است و در این زمینه هم مطالبات و هم نیازمندی‌ها وجود دارد و این موارد بررسی کارشناسی می‌شود. تشکیل استان تهران غربی هم جزو پیشنهادات بوده است که در حال بررسی در کمیسیون‌های دولت است. تقسمیات استانی پس از تصویب دولت باید در مجلس هم تصویب شود.

وحیدی در خصوص تیراندازی روز گذشته در نزدیکی ساختمان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کار شخصی بوده است. فردی برای کار شخصی خود با سلاح شکاری تیراندازی کرد که با او برخورد شد.

وی در باره تامین واگن از چین نیز اظهار کرد: کل قرارداد با چین ۲ هزار واگن بوده که برای ۶۳۰ واگن تامین مالی در حال انجام است. این روند ادامه می‌یابد تا به به تدریج فاینانس‌های آن عملیاتی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->